'Crida' o anunci puntual que vulguem destacar

Enllaç

Publicació

És l’avaluació de l’alumnat un mecanisme de millora del rendiment escolar?

14/05/2018
Pàgines 18
ISBN 978-84-947888-4-0
Tradicionalment, l’avaluació s’ha entès com la valoració del professorat sobre els aprenentatges de l’alumnat. Avui en dia, però, l’avaluació ha deixat de ser un instrument finalista (atorgament d’una nota) i s’ha convertit en quelcom més complex, en un recurs d’aprenentatge més. Ara bé, l’amplitud i la varietat d’instruments avaluadors aconsella investigar i reflexionar sobre quines pràctiques tenen un impacte més […]

Comparteix:

Tradicionalment, l’avaluació s’ha entès com la valoració del professorat sobre els aprenentatges de l’alumnat. Avui en dia, però, l’avaluació ha deixat de ser un instrument finalista (atorgament d’una nota) i s’ha convertit en quelcom més complex, en un recurs d’aprenentatge més. Ara bé, l’amplitud i la varietat d’instruments avaluadors aconsella investigar i reflexionar sobre quines pràctiques tenen un impacte més gran. Aquesta revisió de l’evidència pretén aportar dades que permetin saber si l’avaluació formativa és un instrument de millora del rendiment dels estudiants, quins mecanismes avaluadors són més efectius en la millora dels resultats acadèmics i quins perfils d’alumnes es beneficien més de la implementació de les diferents estratègies d’avaluació a l’aula.

Autors

Actes

Vols estar al dia de tots els nostres projectes?

Implica’t en el canvi educatiu a Catalunya. Et farem arribar articles, propostes i informació perquè no et perdis res.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.