Sergi Del Moral

Sergi Del Moral
M’interessen els processos de transformació que contribueixen a proposar una relació més amable i natural amb el coneixement i l’aprenentatge. Cosa que m’ha portat a explorar com compensar el pes de les matèries i els sabers estàtics en favor d’aproximacions més centrades en l’acció, la producció, la creació, la resolució de problemes, el treball en equip i l’aprenentatge per la vida. També m’interessa tot allò que faci de l’avaluació un procés més diagnòstic i formatiu, així com les dinàmiques de participació i de comunitat que promouen l’autonomia, la iniciativa i la responsabilitat dels nois i noies.
Actualment formo part de l’equip docent i directiu de l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal. També formo part de l’equip impulsor el betacamp, una experiència d’aprenentatge entre iguals molt gratificant.
Contacta'm:
Publicacions
/Publicacions relacionades
Actes
/Actes relacionats

14/05/2018 07:00h - 12:00h
JORNADA: El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat: evidències i propostes
Sovint associem l’avaluació de l’alumnat a la valoració que el professorat fa dels seus nivells competencials al final d’un període més o menys ampli (unitat didàctica, semestre o curs), sigui a través de proves escrites, exàmens orals, treballs individuals o activitats grupals, entre d’altres instruments. Sempre des d’un plantejament qualificador i finalista. Tanmateix, fa temps […]

17/07/2019 16:30h - 16:30h
Aprenent per projectes: estratègies i programes que funcionen
En els darrers anys a Catalunya, l’aprenentatge basat en projectes ha guanyat popularitat sota el paraigües d’organitzacions internacionals, governs i centres educatius que veuen en aquesta metodologia una eina per a millorar l’aprenentatge de l’alumnat i promoure les competències del segle XXI mitjançant l’exploració, la creació i la construcció de solucions a problemes. Tanmateix, el […]