Anna Forés

Anna Forés
Doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació i Llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona. Professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona, on ha estat secretària acadèmica. La seva dedicació se centra en tot el que tingui a veure amb la humanització, a seguir creient en el gènere humà, o en fer més humana la nostra vida, i millorar l’educació. Per això resiliència, neuroeducació, el compromís per l’educació són claus.
Codirectora de de l’Anuari 360 de la Fundació Jaume Bofill. Ha estat delegada del rector per a les relacions Universitat-Societat de la Facultat d’Educació, i vicedegana de doctorat de la Facultat de Pedagogia de la UB. Coordinadora de la universitat de l’experiència “Educació i Societat”. Durant setze anys va ser professora de la Universitat Ramon Llull, en educació i treball social, a més d’exercir càrrecs de gestió i direcció. També ha estat consultora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
Membre del grup de recerca consolidat GR-EMA (entorns i materials per a l’aprenentatge) de l’ICE de la UB, i del grup consolidat d’Innovació INDAGA’T Grup d’Innovació Docent per afavorir la Indagació, ha estat també codirectora de la revista REIRE (revista d’innovació i investigació educativa), i en la actualitat del Consell de redacció de Quaderns d’Educació Social i responsable de les publicacions a la secció universitat, de l’ICE de la UB. Primera presidenta de AIRE, associació d’investigació per a la resiliència.
Entre els seus llibres destaquen entre d’altres: Los patitos feos y los cisnes negros «Resiliencia y neurociencia»Neuromitos en la educaciónE-mociones: comunicar y educar a través de la red; La Resiliencia. Crecer desde la adversidad; La asertividad. Para gente extraordinariaLa Neurodidáctica. Aprender desde, en y para la vida.
Contacta'm:
Actes
/Actes relacionats

13/06/2016 16:00h - 17:00h
Resiliència, caràcter, perseverança i competències socioemocionals: com s’aprèn, s’ensenya i s’avalua?
Us convidem a aquest nou webinar sobre centres i alumnat resilients. Aquest acte es podrà seguir amb qualsevol dispositiu amb connexió a Internet a www.debats.cat D’uns anys ençà, en els àmbits de la psicologia i la pedagogia es parla de la necessitat d’impulsar l’aprenentatge de competències socioemocionals com ara la resiliència, la formació del […]