Francesc Pedró Garcia

Francesc Pedró Garcia
Director de l’Institut Internacional de la UNESCO per l’Educació Superior a Amèrica Llatina i el Carib (UNESCO IESALC) i catedràtic de polítiques comparades d’educació a la UPF
Formació
Doctor en educació per la UNED, estudis postdoctorals en polítiques públiques comparades a l’Institut d’educació de la Universitat de Londres.
Experiència
Ha liderat el servei d’assessorament en polítiques educatives a la UNESCO a París, i ha estat analista sènior al Centre d’investigació i innovació educatives (CERI) de l’OCDE. Ha estat vicerector d’investigació educativa i innovació de la UOC.
Projectes i publicacions destacades
En el marc de l’OCDE, va ser responsable de projectes com Teaching and Learning International Survey (TALIS) y New Millennium Learners Project, així com de les revisions de la investigació educativa i el projecte sobre innovació sistèmica en educació.
Els seus llibres més recents són A primer for engaging education stakeholders in policy reviews, Promising Education Policy Levers For 2030. The Untapped Potential of Governance, School Leadership, and Monitoring and Evaluation Policies o Tecnologías para la transformación de la educación, entre d’altres.
Va dirigir L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari 2016.
Contacta'm:
Publicacions
/Publicacions relacionades
Actes
/Actes relacionats

05/02/2013 17:00h - 17:00h
Què poden fer els governs per millorar la qualitat educativa?
Dimarts 5 de febrer de 2013 a les 18.00 h a l’Aula 1 del CCCB (c. Montalegre, 5) la Fundació Jaume Bofill va convidar a debatre sobre aquest tema: Quins països són referents a l’hora de recolzar un enfocament de polítiques educatives basades en evidències i per què? Quines són les tendències i propostes polítiques […]

17/10/2018 17:00h - 19:00h
Què ha de ser gratuït en l’educació obligatòria?
La gratuïtat dels ensenyaments obligatoris ha estat tradicionalment en entredit en el sistema educatiu català. D’una banda, tenim en el nostre sistema vora 330.000 alumnes en centres sostinguts amb fons públics que carreguen a les famílies quotes d’escolarització. Però també hem de destacar la no gratuïtat d’altres serveis i activitats que, més enllà de la […]