'Crida' o anunci puntual que vulguem destacar

Enllaç

Comparteix:

Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2015

/

Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015

Dirigit per en Josep M. Vilalta, Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2015 aborda alguns dels principals reptes del sistema educatiu català a partir d’un treball qualitatiu d’anàlisi i discussió en seminari. Aquest anuari posa l’èmfasi en el diagnòstic compartit i sobretot en les propostes per a l’acció a curt, mig i llarg termini en matèria de gestió i política educativa. S’hi afegeix també, sempre que sigui possible, la perspectiva internacional per comparar més acuradament la realitat catalana i ampliar les possibilitats per resoldre alguns dels reptes més estratègics.

Aquesta edició de l’Anuari aprofundeix en temes clau com, entre d’altres, el de la cultura de la innovació educativa, la personalització de l’educació, el multilingüisme i la internacionalització de les aules, l’abandonament escolar prematur, l’equitat i l’eficiència del sistema, les polítiques de professorat, el finançament de l’educació a Catalunya i els efectes de l’austeritat i la crisi actual, els reptes de l’educació secundària obligatòria i de l’ensenyament superior. L’Anuari inclou un seguit de propostes d’acció en els diversos reptes estudiats que configuren una agenda per a la transformació educativa del nostre país. Reptes de l’educació a Catalunya està dirigit per Josep M. Vilalta, i compta amb la col·laboració de vint experts en les distintes matèries i àmbits del sistema educatiu.

Consulta tots els anuaris a l’Estat de l’educació a Catalunya

PUBLICACIONS I VÍDEOS

/

Publicacions i vídeos del projecte

Vés a publicacions i vídeos

PROJECTES

/

Projectes relacionats

Veure més projectes

Vols estar al dia de tots els nostres projectes?

Implica’t en el canvi educatiu a Catalunya. Et farem arribar articles, propostes i informació perquè no et perdis res.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.