Publicació

De l’aula d’acollida a l’aula ordinària. Orientacions per a la transició
26/03/2014
Pàgines
82
ISBN
978-84-693-3332-7
Com s’organitzen les aules d’acollida? Quin paper juguen en l’adaptació acadèmica de l’alumnat estranger? La transició de l’alumnat estranger de l’aula d’acollida a l’aula ordinària es fa a igual a tots els centres? Quins criteris afavoreixen aquesta transició? Aquests són els interrogants que mira de respondre aquest informe amb l’anàlisi i la reflexió de les […]
Com s’organitzen les aules d’acollida? Quin paper juguen en l’adaptació acadèmica de l’alumnat estranger? La transició de l’alumnat estranger de l’aula d’acollida a l’aula ordinària es fa a igual a tots els centres? Quins criteris afavoreixen aquesta transició? Aquests són els interrogants que mira de respondre aquest informe amb l’anàlisi i la reflexió de les diferents pràctiques que es duen a terme als centres educatius de Catalunya.
Relacionats

Vols estar al dia de tots els nostres projectes?
Implica’t en el canvi educatiu a Catalunya. Et farem arribar articles, propostes i informació perquè no et perdis res.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.